tisdag 29 juni 2010

Solsting?

Emmie tufsan & lilla Mio bubb imorse

Mio kikar på Mora Träsk

Testar nya fina kepan =)
Emmies fina My Little Pony som carro hade med sig igår.
Den följer med överallt nu=)


Emmies 2års present från Dennis, Maria & lilla solstrålen Meline.
Natten som var var ingen lek för lilla Emmie.
Hon hade bra över 40gr feber och yrade ända fram till efter 03.
Titta mamma! Pippi pippi! Ropade hon flera ggr o pekade upp mot taket.
Hon ropade även efter både Colle & Viggo och hoppa hoppa hoppa nuuuu!
Hon sov korta stunder med satte sig upp snabbt flera ggr och ropade efter mig.
Lilla söt!
Hon är inte förkyld eller nåt, så jag undrar om det kan vara solsting?
Men jag kom tänka på idag att hon vägrar äta oxå. Halsen?
Eller helt enkelt hettan???

Hur som somnade vi hyfsat gott mellan 3 och 4 nån gång?
När vi gick upp imorse stod klockan på 08.40! Wooooot???
I det här hemmet sovs det ALDRIG så länge, inte ens när barnen varit sjuka,
men nu var alla bra trötta.
jag ringde till dagis o ursäktade mig med våran febernatt och att vi visst varit mkt trötta denna morgonen. Men det var såklart ingen fara!
Imon tänkte vi bara gå förbi med en liten sommarpresent till personalen som tagit så god hand om våran Emmie under snart ett år nu=)
Så vi kan väl säga att Emsans semeter har börjat nu;) Härligt!

Idag har Maria, Dennis & lilla Meline varit förbi här på en fika o barnen har busat.
Meline & Mio badade och Emsan var inte så sugen på bad idag heller såklart.
Emmie fick så fina shorts o en top i 2års present. Vi blev JÄTTE glada. Tacktacktack!

Nu ska jag plocka här hemma och snart är det kväller igen. vart tar dagarna vägen??
Imon är det fullt schema igen.
Men först o främst hoppas vi på en bättre natt för lilla fröken Bjerkenstam inatt!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart är jeans shortsen köpta?:)

sina sa...

Jag tror att dom var köpta på H&M ;)