onsdag 9 juni 2010

Pruttljud


Emmie busar med lillebror o jag är lättroad som vanligt, skratta så det nästan kom en droppe i byxan hehe=)

Idag har vi haft en familjedag i M.berg.
Började med lucnh på Donken.
Vi äter där väldigt sällan och jag hade glömt bort hur gott det är! hehe
(Emmie uppskattar dock inte maten där)
Barnen somnade i vagnen efter en stund o vi kunde lulla runt o kika i affärer i lugn o ro.
Jag hittade lite till barnen, det gör man ju alltid=)
Var förbi hälsokosten och köpte A-creme till barnen. Ska tydligen vara guld!
Och med tanke på krämer så är Emmies eksem redan bättre efter 1 behandling med Elocon.
Starka grejer som inte får användas ofta.
Men jag är glad att den verkar hjälpa! Jätteglad!
Och jag är så glad över att Mio är nästintill frisk igen.
Så trots att jag fortf är mkt mkt trött så känner jag mig glad och nöjd idag.
Jag längtar jättemkt till våran finlandsresa oxå.
Helt underbart ställe för både kropp o själ, tycker jag=)
Underbart ställe för barnen, helst på sommaren.
Dessutom är Rauma en havsstad och havsbad är ju guld för kroppen.
Och snart ska vi på en tripp till E-tuna o fantomenlandet med massa raringar.
Nu hoppas jag bara av hela mitt hjärta att barnen håller sig friska o starka.
Ja, det önskar jag mest av allt just nu.

Massa kramar till min fina Laila, jag saknar dig men vi ses ju snart! Love

1 kommentar:

Carro sa...

Haha sööötisar<3