lördag 19 juni 2010

Love!

Lilla Mio fick ärva kläder efter Viggo och bland dom fanns dessa fina & tuffa baggyjeans i stl.80 som faktiskt passade Emmie som handen i handsken då lilla sessan är lite kort i rocken.
(samma jeans som hon råkade tappa på Maxi igår hehe)
Hur som, jag verkligen ÄLSKAR dom jeansen, mjuka & sköna och så himla tuffa!
Tack snälla söta Annica! Guld!

Idag har vi haft Annica & Viggo över här.
Barnen käkade lite lunch ihop och sen var det dax för fika.
Hos Annica är min paj alltid lika uppskattad så det känns så där xtra kul o baka d åt henne nån gång ibland=)
Barnen var på RIKTIGT bus o stojhumör, jisses vilket liv det var här,
de busade verkligen för kung o fosterland (kan man säga så?) och var totalt utmattade efter att vi sagt hejdå.
Tom Mio var totalt slut även fast han bara satt o såg på med stora ögon, hehe.
Underbara små liv!

Igår såg jag en film, i skuggan av värmen.
Den var bra, men jag kan lova att klumpen i maggropen satt kvar på morgonen när jag vaknade upp. Huhh.
Nu ska jag hoppa in i duschen o sen ska jag försöka orka se film med min Micke.
Prins of Persia.

Ha en fin kväller alla!

Inga kommentarer: