torsdag 10 juni 2010

Ännu en fin dag

Mio växer om syrran snart =)

Idag har vi tvättat mängder och efter lunch o lite sova (jag somnade med barnen i ett par timmar.) Klädde vi på oss o promenerade till stan.
Jag har inte strosat runt på stan på evigheter!
En fika med gamla arb.kompisar o kika i ngr affärer med Jessica,
det är enda gången jag varit på stan sen Mio föddes !!!
Annars åker jag alltid till marieberg.
Hur som, mkt mysigt att gå runt i denna fina stad, nä'stan glömt bort hur fint vi har det, hehe=)
Idag var det Mickes tur att få lite nytt, en pikétröja & ett par shorts, det var det enda han ville ha.
Han säger aldrig nåt o han ber aldrig om just nåt.
Han är nöjd för så lite egentligen,, jag menar, bara han har det gott o tryggt hemma så klagar han inte. Tak över huvudet, mat i magen o nöjd kärring o nöjda barn så e han nöjd.
Och datan då! För en datanörd, det e han, hehe.
Han är så bra min Micke, jag måste komma ihåg o stanna upp lite då o då bara så att man kommer ihåg o uppskatta det också!!!

Nu ska jag fixa lite hemmaspa här,
när jag känner att jag har lite tid o lite ro, för en gång skull!
Terve !

2 kommentarer:

Linda sa...

Åh vilka fina små hjärtan ni har :) Helt bedårande söta. Ha en mysig helg! Kram Linda och Nova

carro sa...

Åh vilka gulliga bilder!! syskonkärlek<3 love u