måndag 21 juni 2010

Monday morning


Idag har jag städat 'fullt ös medvetslös'.
Tvättade några maskiner o skurade golven för hand, dammade, gick igenom Mios kläder o plockade bort allt smått, ner med saker till källaren o ja,
mer än så hann jag inte fixa med innan det var dax att hämta Emmie från dagis.
Älskade sessan blev helt öööverlycklig när hon fick syn på mig.
Hon laddade från andra sidan gården o kutade allt vad hon kunde o jag kände hur mitt hjärta hoppade upp i halsgropen för jag har sett alldeles för många ggr att dom där korta benen är alldeles för snabba för hennes eget bästa.
Men fram kom hon, oskadd, o den kramen kunde ha fått d kallaste hjärtat att smälta totalt.
Ooooooo vad jag ÄLSKAR mina barn!

På em kom farfar förbi. han hade skrivit ut mitt CV som jag kämpat med.
Och imon ska han hjälpa till kopiera mina meriter ;)
Dax o söka jobb!

Lite senare på em gick jag & Emsi ut för lite lek med Annica & Viggoooooo.
Alltid lika skoj! Love love love!

Justja, imorgon har jag o min Micke varit förlovade 3år jabadabadoooooo=)
För 3år sen var det midsommarafton då vi förlovade oss.
Men det känns som om vi varit ett par mkt mkt längre.
Vi har hunnit med så mkt under de här 3,5åren som det varit vi.
Och allt känns fortfarande så himla rätt =)

På fredag är det midsommarafton.
Då bär det av till Glanshammar för att fira o dansa runt stången med många fina hjärtan.
Kul det ska bli!

Inga kommentarer: