söndag 20 september 2009

Vill vara som mamma?=)

Jag vände ryggen till i 10sekunder, då hade sessan ritat så fint på sig själv,
nästan sådär som mamma har på handleden. *ler*

Sen hände det en annan rolig sak idag ;
jag hör Emmie ropa jätte ivrigt PAPPA PAPPA PAPPAAA!
(Micke var inte hemma!)
Går in i vardagsrummet,
då står hon framför tv-n, stampar o pekar mot tv-rutan o fortsätter o ropa pappa !!!
Där får jag syn på en kille, mörk o rakad o faktiskt väldigt lik Micke, hehe.
Jag var tvungen o hämta kameran snabbt som ögat o fota för att kunna visa Micke när han kom hem. Lilla sötungen trodde att pappa var på tv=)

Annars då?
Vi har haft en hemmadag, jag o Emmie.
(ja eller vi har varit till parken o lattjat oxå)
Micke har varit o mekat med sin pappa o farbror o nu rullar våran pärla igen wiiiii !
Där sparde vi nästintill 10lax bara för att dom e så jääädra duktiga.
Tack för hjälpen underbara rara svärfar o Tommy! GULD!
Så imon när Emmie är på dagis kan jag åka runt o fixa med sånt som ska fixas innan bebben föds.
Skööönt o ha bil igen! Nog att jag tror faktiskt att jag skulle klara mej hyfsat utan.
Det trodde jag aldrig att jag skulle säga hahahahahahaha=)
Men visst är det underbart med en stor rymlig bil när man har barn o när det ska storhandlas o grejer. Slippa be andra om hjälp o så... Ja ni vet...
Dgarna går, fort som fanken. Imon är det 9 dagar kvar.
O jag börjar tro mer o mer att det är en 8kg bebis i magen min,
det är helt SJUKT hur väl man ser när h*n sätter fart där inne, hela magen bara vajar fram o tebax och är HELT knölig.
Nu måste jag sova! Puss natti söta drömmar!

1 kommentar:

Laila sa...

Ja visst var han lik Micke. Sötnosan längtar efter pappa när han inte är i närheten.