lördag 19 september 2009

Ice ice baby

VAAAAR KAN EMMIE VARA ????? =)



Jag fattar inte hur is kan vara så fruktansvärt gott?
Många ggr om dagen vattnas det riktigt i min mun o jag MÅSTE ha ett stort glas vatten fylld med is. Helst ska isen vara lite krossad/trasig så den blir mer lättuggad.
O varje gång är det precis som att jag inbillar mig själv att det ska smaka nåt haha.
Godeguuud så sjukt!
Inte konstigt att jag ständigt har ont i halsen kom jag på ;) O full i magen blir man oxå.
Konstiga grejer man kan få för sig alltså.

Idag har vi varit på Niljas 4års kalas myspys.
Emmie blev så blyg så hon vågade sig knappt in där och när vi väl var inne kunde hon absolut inte röra sig ensam utan stod o strök sig mot mitt ben helatiden.
Men efter en liten kaka o en halv bulle satte sockret fart o lilla krullfia var o hälsade o klappade på alla barnen..
Nästa kalas kanske hon får vara med o leka lite mer,
för nu var hon lite väl liten för dom andra stora barnen (3-4år sådär).
men inte var hon lissen för det utan försökte hänga med o kikade in läget glatt.
Tack till Alex & Annika o era sötnosar för en mysig eftermiddag!

Tidigare idag var Micke, Emmie & farfar iväg o handlade delar till bilen wihoooo!
Imorgon ska mekandet sätta fart!
Kamrem, vattenpump, generatorrem o servorem som ska bytas. Shiiit vilket jobb!
Och som vanligt hade svärfar nånting med sig till oss, eller denna gången mer till mig,
hehe,
8,5kg Via tvättmedel !!! (skulle räcka till typ 200tvättar hahah)
Är inte han alltför go så säg;) Tänker då på ALLT!

Nu ska jag mysa med mitt lammkött till man. Puss hej för mej!

Inga kommentarer: