fredag 4 september 2009

Åker till pappa

Imon bitti åker vi o hälsar på min käre far som tydligen inte alls mår så bra=(
På sjukhuset hade de konstaterat en spricka i skallen (bakhuvudet/nacken) efter att han föll då han fick sin hjärnblödning.
Och igår kväll hade han fått krampanfall, varför vet vi inte, men säkert pga skallskadan?
Mycket annat som oxå tillkommit, nästintill nedsatt hörsel nämnde jag väl förut?
Och så hade han tappat synen ett tag men nu ser han igen.
Jag har såklart känt mej jätteledsen hela kvällen, sen jag hörde allt detta, och vill bara åka hemåt så fort som möjligt!!!

Jag hoppas att jag mår bättre imon i min skinka o mitt ben för idag har jag gått runt här som en riktigt gammal dam och att stå endast på höger ben är omöjligt, den viker sig.
Det är non nån nerv som sitter i kläm eller jag vet inte?
Men orka köra imon måste jag!
Nu ska jag sova så jag e piggelin imon.
Massa pussar & kramar.
Loijsan & Carro imon ses vi o jag ska krama sönder er o alla andra!!!! LOVE U

1 kommentar:

Lela sa...

Usch då bebe! Hoppas att pappsen blir bra snart! Tänker allt på dig här i porrås!

Låter som Isciasnerven (ingen aning om jag stavat rätt, då får man skitont räva o benet :) Mår ni bra annars?