måndag 28 september 2009

OH LORD!

Idag mår jag inge vidare alls.
Hostat hela natten o gör det fortf. Ooont i magen!
Jag kallsvettas o känner mig svag o yrslig.
Får magknip med jämna mellanrum så jag får kuta på toa men det e ju bara falska alarm.
Kommer ihåg att jag hade så dagarna innan Emmie föddes.
Konstant skitnödig trodde jag att jag var, men det var ju fl på G.
Snälla bebis stanna kvar där inne, bara denna dagen och morgondagen !
Och så ber jag även om att få bli kryare! Om så bara under ett par dagar !

Tack Laila för att du ringde idag.
Du är sååå go och jag längtar tills ni kommer hit!

4 kommentarer:

Milla sa...

Usch!
Men kommer du vara vaken under snittet?
För i så fall kanske det inte gör nåt om du är lite krasslig, eller??
Ska du sövas så förstår man ju!
Puss

sina sa...

Milla ;
needå jag vill vara vaken!
men du vet, folk e livrädda för svininfluensan o grejer nu,
men jag hoppas det löser sig!
Och att jag inte får en hostattack mitt i det hela, hehe..
Men det löser sig nog. Håll tummarna! Puss

Linda & Nova sa...

Åhh stakar dig...Tänker på dig massor! Kraamar

loijsan sa...

Nehej då lillo stanna kvar!! =)
Hoppas de gick bra idag!?
pussen