onsdag 23 september 2009

Känslig jag vet....

Vi har haft en bra dag här hemma,
men emmie mår INTE bra, inte nånstans.
Hon e glad o hon har energi till tusen,eller egentligen har hon väl inte det,
men hon har vägrat sova. 10minuter sov hon på em.
Sen har hon varit min skugga hela dagen, inte en sekund släpper hon mig.
Fast hon är glad, men väldigt orolig.
vem skulle inte vara det om man knappt får luft, halsen gör ont o det flyger 'gröna gubbar' därifrån.
Ögona geggar igen så hon inte ser och tårarna rinner även fast hon inte gråter.
Hon vägrar äta och det jag trugar i henne kräks hon upp.
Eller, jag har bara fått i henne välling i flaska och tom det kommer upp..
Flera ggr idag när hon märkt att jag studerar henne ger hon mig världens största leende o kramar o pussar mig så det riktigt smackar.
Och jag blir bara helt gråtfärdig..
Jag blir gråtfärdig av lycka men jag blir även gråtig av att se henne må sådär.
Hon ser så fruktansvärt STACKARS ut!
Om inte natten e bättre, så ringer jag vc imon!

Kökstapeterna e uppe. Blev helt fint;) Tur att jag har en fixare här hemma, hehe.
Nu mår jag knast, e nog väldans övertrött, så jag säger godnatt alla söta.
Om exakt en vecka är vi en till i familjen! Love love love!
Ska nog passa på o packa BB-väskan NUUUU!

1 kommentar:

Madeleine sa...

Åh sååå söt hon är!
Va bra det blev med nya tapeterna!
Det måste ha känts surt för dig när dom gamla försvann din stackare ;)