fredag 11 september 2009

Skratt o tårar

Så ont som jag haft idag i höften/skinkan o mina revben har jag inte haft hittills.
Godeguud säger jag bara.
Men dagen har gått bra iallafall, dock med tårar i ögona emellanåt.
Jag tom promenerade för att handla blöjor till Emmie,
den biten hade nog normalt tagit 30min, men nu tog det oss 1tim + 15 min.
Då kan ni tänka er hur jag kämpar för o ta mej fram hahahahah=)

Men nu är det kväll- lugn i hemmet. (dock är Emmie jätterosslig o snorig/täppt)
Det är städat hemma, har tänt lite ljus.
Micke kom nyss hem efter o ha varit o handlat med hans pappa.
(vi har ju ingen bil för tillfället. Killarna åker kl.06 imon bitti o hämtar hem min röda fara).
Så jag ska duka fram lite gott o så ska vi paxa oss i soffan framför Idol=)
Sötnosen hade handlat 2 paket babyblöjor oxå, hehe;)
Sånt gör mig glad! och rörd! Småsmå blöjor, 2-4kg hehe.
Fatta att vi snart har en liten en här. Och Emmie är storasyster! UNDERBART!
Då är livet typ som jag vill ha det. Som jag alltid drömt om;)

Nää nu har jag faktiskt så ont så jag kan inte sitta här!
Ska ta ett varmt varmt bad o gno cellulitskinkan med heat-lotion sen o hoppas det lättar lite.

Älskade söta Carro! tack för hjälpen idag o tack för att du är du!

Accka min vän, jag tänker på dig! Massa massa styrkekramar! Och krya på halsen!
(har man ont i halsen vet du väl vad jag brukar säga att det beror på!?)

Älskar er!

Justja! Våran hyresvärd var här idag,
men han hade så bråttom så vi missade att fråga om flera saker som vi tänkt på ;
spisen, fula kakeln + tapeterna + golvet i köket, avloppet i badrummet som är URK.
Men han hann titta på lilla toaletten o skulle beställa nytt handfat och badrumskåp till oss iaf.
Han verkade inte bry sig så väldigt utan sa okej direkt.
Fast å andra sidan är det tokgammalt där !!!
Då kan jag ha skötbordet utanför lilla toaletten som jag tänkt mej;)
Hur som, vi får ringa karl för det andra sen. han verkar inte omöjlig alls!


4 kommentarer:

Lela sa...

Älskade Sina, du ska ha bebis om två veckor typ.....då ska man inte ut och promenera hur som helst! NU är det baske mig du som tar och vilar! Puss o lav

sina sa...

Söt-Lela ;
ja, jag vilar, mellan varven! *ler*.
Jag tänkte på dej idag när Orlando Bloom var på tv.
Lr ÄR fortfarande=)
var tvungen o berätta för Micke om Albin, hehe.
Micke tyckte med att du ska ta med dig dina pojkar o komma hit sen framåt jul eller så=)
Pussokram o massa sääärlek =)

sina sa...

ALVIN!!!!!

loijsan sa...

haha e de godis hon smaskar på? =)
Bjuder ju till och med!