fredag 18 september 2009

Phuuuu ;)

Lilla korven sitter o väntar snällt på middag. *s*
Hon har blivit en riktigt matglad liten tösa sen hon började på dagis=)

Idag har jag varit lite duktig iaf med tanke på att jag känner mig helt invalid o har mkt ont.
Det blev bullar, både vanilj o kanel.
6maskiner tvättade, renbäddat sängarna, dammsugit o skurat smått.
Handlat & varit till lekparken med lilla donnan.
Lagade mat till Micke kom hem,
(inget avancerat bara makaronilåda med xtra cheeze. Jag suger på matlagning!)
Dukade o tände ljus.
Efter maten tog Micke & Emmie en promenad till ekershallen o för första gången var jag tvungen att säga nej jag orkar inte följa med hur mycket jag än vill..
För mina ben bär inte. Jag blir helt illamående o svimfärdig emellanåt.
Men glad är jag för det !!
Jag hällde upp ett hett bad o innan jag hoppade i plurret dök lilla söta Annica förbi med fina Kitty presenter till Emmie=)
Tack söta hjärtat! Emmie sken upp när hon fick se vad hon fått. Love love!

Nu tänkte jag dra mej till soffan o moffa lite choklad som Micke köpt.
Samla krafterna för imon är det en ny dag igen.
Då ska vi bla på Niljas 4års kalas looolit!

Ha en jättefin fredagkväll alla söta !

1 kommentar:

Laila sa...

Sina, du måste varva ned. Om senast 11 dagar e det dax. Och det tar mer på krafterna än vad du tror att få ett kejsarsnitt och att bli tvåbarnsmor. Whhiii! Du måste tänka på dig själv hjärtat.
Oh. vad mysigt det var att få prata igår.
Kramis