tisdag 22 september 2009

Sent för mej!

Klockan är snart o1.
Emmie är riktigt risig o gråtit tillofrån hela kvällen,
hon finner ingen ro o vill sova hos mej, sittandes brevid eller sittandes på magen min.
Hon har feber, ögat geggar, näsan är igentäppt av tjockt snor o hon låter inte alls kry när hon hostar eller 'pratar'. Lilla snuttan.
Vi har hållt på o tapetserat i köket så gott det gått.
Lite jobb kvar till imon, för nu orkar jag inte mer!
Nu ska jag duscha o krypa ner i sängen o hoppas att jag får lite sömn!
Men hoppas ännu hårdare att Emmie inte smittar ner mig för JAG FÅR INTE bli sjuk nu!
God natt alla söta och massa krya på sig till flera av mina sötaste hjärtan som är krassliga nu!
Jäkla bajsförkylningstider!

1 kommentar:

Laila sa...

OH, stackars lilla trollet!
Dessa eländiga basiluskerna.
Ta väl hand om er.
Håller tummarna att du skall klara dig från eländet.
Kramis