tisdag 1 september 2009

Pippiiii pippiiiii


Jag tror att våran lillfis kommer bli en fågelskådare när hon blir stor? Hehe=)
Hon tycker det är sååå kul med pippin o kan sitta sådär o kika på dom bra länge.
Och när jag ska ta bort henne från fönstret blir hon jätteledsen. *ler*

För oss går det framåt här i nya hemmet.
Imon bitti kommer det en kille från Bravida o kikar på våra toastolar.
HOPPAS vi får nya o frächa !!!
Sen e det dagis igen. (det hade gått jätte bra idag igen jabadabadoooooo!)
Och sen kl.11 är det dax för oss att träffa spec.läkaren, så håll tummarna för oss !!
jag är såååå nervös o jag försöker ladda alla mina krafter för att vara stark OCH just att vara stark i det jag säger o berättar.

Idag var Mickes bror o Martina här.
mange var jättekrasslig stackarn. o så fixade jag Martinas långa fina hår.
Slingor o lite snabbtoppning med en Emmie hängandes vid benet.
Martina tipsade om att vi skulle köpa en fogpenna till kaklet i badrummet och den idén lät toppen då jag verkligen ryser av vårt badrum!

Nu fortsätter dokumentären om åttlingarna. Godeguuuud säger jag bara!!!
Pusshej!

4 kommentarer:

loijsan sa...

har ju sagt de där om pennan sen du bodde på tältis...=) sätt fart!!

Hör av dig när ni varit hos doktorn!! o du stå på dig som fan!! låt dom inte köra över era känslor! Du har fött redan o de va jobbigt nog...va e de för dumheter att du ska behöva vänta o se om ungen fastnar eller ej!! De mår man ju bara sämre av!!

loijsan sa...

pippiiii;) undra om ja kanske ska ta me mig en present till emsan nästa gång vi kommer;) haha

Sina sa...

Loijsan ; haha inte en livslevande duva från stan iaf hoppas jag!
Livrädd för dom ju! hahahahah

Carro sa...

SÖTNOS! Hahaha pippi:)
Ja jag håller med Loijsan! Varför ska man vänta och se om det händer! nej säg att du VÄGRAR försöka! Det gjorde jag och det funkade. Håller tummarna! LOve u