söndag 27 september 2009

Bara vara

Våran älskade lilla MonChiChi tvättar håret=) Hahahahahah


Idag har vi bara varit hemma o försökt ta det lugnt.
Dagarna mår både jag o lilla hjärtat bättre,
men när kvällen närmar sig är det som om nån trycker på en knapp o det blir svårt o andas, tempen stiger, halsen o örona bränner o ojjj vad jag gnäller haha=)
Neeemen det e ingen fara med mig,
jag är bara orolig för att allt ska skita sig o inatt blev jag faktiskt uppsriktigt ledsen när jag & Emmie var uppe o hosta bläää båda två.
Då tänkte jag att ne nu kommer d bli pannkaka av snittplanerna.
Men idag är det en ny dag, jag mår inte bättre,
men jag ska göra allt för o inte oroa mig o bli ledsen i förskott.
Får tänka att det kommer o gå finfint!

Idag skulle vi tömma o ladda kameran så det var klart,
men det visade sig att laddaren inte låg där vi trodde !
Vi har letat o letat men hittar inte den nånstans! Shitpomfritt!!!
Men kommer inte den fram får vi låna Joonas&Carros,
så svårare än så behövde det inte bli. Tack söta!

2 dagar o 3 nätter kvar jabadabadoooooooooooooooooooo !!!

2 kommentarer:

loijsan sa...

haha duktiga emsi...kan tvätta själv=)
ja du snart e de dags!! Npgra dagar kvar att kurera sig på=)

Linda & Nova sa...

Lilla stumpan är ju helt bedårande :)