lördag 26 september 2009

Starkast i hela väääärlden=)

Jaa, ibland verkar jag nästan tro att jag är starke adolf;)
Natten som var mådde jag så kasst.
Hade feber o sån jäkla febervärk i kroppen.
Hela natten kände jag mig bara som orolig o olustig.
Som tur var sov Emmie himla sött då hon slapp hosta så mkt.
(meducinen biter fint på henne!)
Men hon vaknade strax efter 6 och jag kände mej sååå trasig när vi gick upp,
men piggnade till fort! Skönt!
Tvättade ett par maskiner tvätt o sen begav vi oss mot svärfar för o gratta honom.
Timmarna rusade iväg för världens bästa Jenny & dom 3 små sötnosarna var ju oxå där.
Tycker såååå mycket om er!
Emmie & Ebbe lekte så himla fint!
Busade och gosade o hetsade varann och jag blev jätteglad över o se hur exalterade dom var över o få leka=)
När vi åkte hem efter 3,5tim satt Emmie som en zombie i sin bilstol haha,
totalt utmattad.
Så väl hemma efter bad var hon inte svårnattad överhuvudtaget.
Jag gav henne kvällsvällingen o hon somnade sittandes i soffan. =)
Jag däremot känner mig inte längre som starke Adolf..
Febern börjar stiga igen, halsen gör ont o näsan känns totaltäppt.
Imon blir det vila i huset.
Nu ska jag bli frisk för om 3 dagar ska det ploppas barn här !!!! =)

Inga kommentarer: