tisdag 16 juni 2009

Våran lilla hjälpreda=)







Idag har vi haft en bra dag, men en lång dag.
Eller alltså, dagen har gått fort men det har varit fullt upp fram tills för en timme sen.
Blidde da citi med bästa Jessica o hennes lilla sockertopp.
Vi började med lunch på Creperiet. Gottgottgott!
Lilla Alice-sessan är ju så pass mkt mindre än Emsan så hon kan inte leka i lekhörnan än,
men Emmie hon fann sig fint där inne själv bland alla främmande barn.
Jag studerade henne brevid, lite i smyg sådär.
Hon är sååå söt för man ser hur glad hon är i andra barn, hur glad hon blir av andra barn.
Ett tag stod hon ensam mitt på golvet och försökte hoppa, av glädje, det såg man;)
Det riktigt spritte i kroppen på henne och hon skrattade sådär ivrigt o sprudlande.
Jag bara blev så glad av o se henne.
Och Jessica sa då att hon kommer klara sig fint på dagis och så kändes det,
hon kommer o finna sig fint där tror jag=)
Jooomen visst!
Efter det gick vi runt en stund på stan. Blidde leggings inhandlat för både mej o fröken Jessica.
Och så..
Sen hemåt. Underbart när solen värmde så gott!
Vi tog vägen vid ån, Emmie halvsov.
Jag lullade sakta och tittade förtjust på ankan med sina 2 ankungar som gick på gräset.
Sååå söta små hårbollar!
Helt plötsligt hör jag tvärnit bakom mej. Oooiioooooo!
En tjej på sin cykel satt och beundrade dom söta hårbollarna hon med,
men såg inte mig gåendes o höll på att köra över mig rejält,
men hon han stanna farten nästintill helt o jag bara kände däcket mellan mina ben o ett litet poff på min onda gravidskinka.
Men ingen fara med mig! Var mest synd om henne för hon vart ju livrädd tjejen.
Men det var nära att det kom en kissedroppe i byxan där hahahahahah=)
Hämtade hem Micke sen, som åkte från jobbet med en kunds bilnyckel i fickan,
så vi fick åka tebax huhuuu!
Sen hem o storstäda inför lgh.visningen imon .
Och sen blidde det pannkakor, kvällsrutiner mm mm och jag är totalt slut nu faktiskt.
I kroppen..
Så nu ska jag dra fram frukt o paxa mej framför tv-n.
Puss hej, jag har fått dille på leverpastej!

Inga kommentarer: