lördag 13 juni 2009

LöödaLöda Lööda=)



Emmie vaknade 08 imorse vilket inte har hänt sen hon var en pyttis, så jag var xtra utvilad o glad när vi gick upp. Tyvärr hade jag jobbig tandvärk som inte gjorde mig alltför munter. Vet inte om jag sagt det, men när jag väntade Emmie bet jag sönder en tand, hade ont till en början men sen var det inge mer med det. Sket i att gå till tandläkarn då jag tycker att det är ruggigt otäckt o få massa grejer instoppat i munnen. Snacka om panikkänsla! Men nu, denna graviditeten har jag fått ont i tanden igen. Det kommer o går. Och jag bara drar mej för tandläkarn,, men jag vet att jag MÅSTE gå innan det blir värre. Uhh hemska tanke! Hur som, efter några Reliv o lite frulle kändes det bättre i munnen. Vi gjorde oss klara och åkte till Lek&buslandet och mötte upp lilla söta annica med hennes pojkar=) Jättetrevlig o rolig eftermiddag hade vi där. Annica o Micke fick klättra, kräla, åka rutchkana o leka i bollhavet med dom små, vilket jag faktiskt tror de tyckte var riktigt kul!? hehe;) Jag kan inte krypa i dom där gångarna med min ballongmage,, skulle väl fastna nånstans hahahha. Fikade lite emellan *godaste mjukglassen jag ätit* o sen lattja igen. var väl där 2,5tim. Emmie var JÄTTE trött när vi åkte därifrån, men då var det storhandling som gällde o hon bara vägrade somna i bilen, så jaja, bara o bita ihop. Hon hängde på mej så snällt inne i affärn med huvudet lutandes mot min axel ohjaa min rygg brände något, *S*, 10kg Emsan och 7kg mage, men så är det! Det e kärlek det! *ler* Emsi-gumsan blev övertrött o helsprallig, men hon somnade vid 20 iaf. Jag är trött, så jag ska sova snart jag med. Men först blir det moffa vindruvor, apelsiner o isvatten guuud så gott! Imon ska jag på stan, skoj! Ska se om jag hittar nå till Emmie med, för hennes egna pengar, *ler* hon fick sin 'lön' från plåtningen lilla snuttan=) Sen måste vi göra lite nytta här hemma, eller nere i källarn. Behöver mera plats!! Joo, o nästa vecka, kanske blir det en tripp hemåt? Eller så kommer några hemifrån hit? Vi får se hur vi löser det. Och just Loijsan nu har jag en Web cam! Det var på tiden! Min syster o hennes 4 döttrar var sååååå glada igår när de fick se Emmie live. Hur hon vuxit och hur min mage vuxit. Skoj det där. Hepp, vindruvor o isvatten var det ja. Puss hej!

2 kommentarer:

loijsan sa...

Me duuuu! du kan inte bära runt på emsi sådär nu! akta akta!!
Oh ja har du? =) ooo då måste vi prata nån dag=) gud så roligt...kan man se varann lite oftare iaf=))

Lela sa...

Hej bejbi!! Casha rullar inte ur sängen, men om så har jag de där extra madrassbitarna som man ska ha när sängen ska förlängas. Han brukar mest krypa till fotändan o ligga där o ropa tills jag hämtar honom :) Växasäng is the shit! Puss ikramen