lördag 27 juni 2009

Många soltimmar med hjärtan




Tack för en underbart mysig soldag Ida & hennes sessor o 'moster'!
Tycker om er massor!

Det e helt otroligt vad värmen o den friska luften tar krafterna ur en,
men ändå e man sååå nöjd! Jag är det iaf!
Rätt bruna har vi lyckats bli;) Trots att jag håller mest till i skuggan !!
(Micke e en riktig sommarfräch gobit nu tycker jag haha!)

Joo, imorse var söta Martina här medans killarna fixade med bilen.
Mysigt med spontanbesök sådär tycker jag!! <3

Sötaste Jenny fyller hela 26år idag, hiphip hurraaaa!!!
Hon ska firas imon,'
så då blir det grilla o mys i Glanshammar.
Barnen ska få bada;) Det gillar vi!
Ska bli RIKTIGT lattjot!!

Men nu måste jag vila! Hållt igång sen 05.30 då Emsan bestämde sig för att kliva upp=)
Pussen heej!

1 kommentar:

loijsan sa...

lilla nakenfis=) skönt om man kunde å runt i bara trosor ute om dagarna=))