torsdag 11 juni 2009

Mvc & stan me brullorna


Idag var vi till mödravården dådå..
Jag växer som man ska, 6-7kg har jag ökat.
Bebishjärtat tickade i 160 sååå mysigt o höra.
Emmie stod brevid britsen o såg helt frågande ut. *ler*
Så var det provtagning. Lågt HB vilket förklarar min hemska trötthet,
så jag ska testa med järntabletter, vilka jag ifs inte klarade av o äta när jag väntade Emmie.
Min mage fixar inte det.
Så vart det lite utslag på stickan, men det skulle inte va nå fara sa våran bm??
joo så så är det, alltid lika kul o gå dit tycker jag.
och Micke tog ledigt en timme från jobbet så han kunde följa med.
Rätt rart tycker jag att han knappt nånsin missat o följa med.
Denna gången verkar vara precis lika viktig för honom som 1a gången och det är fint!
Som det ska vara!!

Efter Mvc åkte jag o Emsan hem. Emmie däckade.
Sen kom söta Ida hit o vi drog iväg mot stan för att möta upp mi lovlis Acca & prinsen.
Jeeesus vad mycket fint det finns på stan. Och till fina priser!
Jag hittade massor, men det blidde bara 2munkisar i söta färger.
Emmie fick 2par leggings (för stora såklart! LÅNGA!) och en söt vit Kitty kepa.
Ööö aa det var det, jag sparde mej till helgens M.berg besök=)
Sen vart det fika o lunch på Creperiet mumma!!!
Vi va på stan ett X antal timmar o tiden gick fort!
Tack för en mysig dag mina söta!

Imon går vi in i vecka 23 wiiihooo!

Inga kommentarer: