fredag 26 juni 2009

Våran fredag


Imorse fick vi besök (lgh.titt) av paret igen som vi evt skulle byta lgh med.
Killen var inte med sist o ville se våran lgh och eftersom vi inte bestämt oss än så fick de såklart gärna komma o kika. Sessorna passade på o lattja medans igen. Så himla söta ihop=)
Efter sällskapade vi en bit på vägen,
för jag skulle mot stan för att träffa sötigaste Annica som snart ska på semester så vi kommer inte ses på 1,5v buhuu!
Tanken var att jag skulle hitta en passande bikinitop, till min tokgravida överdel,
nåt som sitter på plats o inte halkar ner när jag lullar runt o jagar Emmie, *ler*,
men ICKE DÅ, ingenting finns det nånstans!!!
Nån som sett nå fina bikiniöverdelar?
Men jag hittade badbrallor mm till Mickelii.
Sen på hemvägen betalde vi våran Finlandsresa. Skönt o ha det gjort!
Emmie satt i vagnen lääänge länge, varmt o säkert trist för henne?
Men inte ett pip på hela dagen har jag hört från lilla troll;)
Efter att vi hämtat lilla pappsen blidde det M.berg för topjakt, men inget hitta jag där heller.
Uhh så lissen man kan bli!
Mathandling o sen hem o grilla.
Satt ute o käkade o sen var jag totalt slut.
Nu orkar jag knappt stå på mina ben..
så jag säger jallaballa hejhej!

3 kommentarer:

Carro sa...

Kollade du på hm gumman? såg idag att dom hade massa fina! och dom va på rea och kostade 49 kr/del.

Åh vilken söt klänning hon har! Så fin lilla sessan!!!

Älskar er!

loijsan sa...

sötsessa!
Ja du inte e de lätt när överdelen växer! ja har letat som en dåre man kan inte hitta nåt ja heller..INGENSTANS!
Ska till sthlm på måndag o kolla där om ja kan hitta nåt! Inga större förväntningar men än finns de hopp!!

Sina sa...

Carro;
jo jag både kollade o provade på H&M, fanns himla söta, men tuttarna fick lixom inte plats eller asså, jag kunde inte röra mej 'fritt'.
Tyvärr! För jag gillar H&M!
Puss love u

Loijsan ;
Berätta sen hur det gick!
Vore ju kul o kunna ta av sig linnet lixom o sola magen lite=)
Mi love u