måndag 15 juni 2009

Så jädrans krångligt det måste va..

Jaa alltså, allt vad det gäller FK och föräldradagar/penning kan jag bara kräkas på.
Jag räknar o fixar o donar men det blir bara fel,
vad har vi ringt nu, 4ggr o alla säger olika.
Tur att alla som jobbar där är väldigt trevliga o vänliga,
men ibland får man bara flummig information..
Det är inte mkt som kan reta upp mig, men just ovisshet gör mig tokig !!!!
Eller är det bara jag som är fruktansvärt puckad o Iq-befriad??
(jaaaa tänker säkert många nu *s* men vågar inget säga haha)

Annars har jag haft en braig hemmadag med lilla krullfia.
E ju sånt trist väder.
Lr joo ifs så var vi ute en timme. Kalla, trötta o hungriga när vi kom hem=)

Igår var jag till stan en snabbis, helt själv..
Glatt gick jag o lullade själv, men inte var jag lika glad när jag kom till bilen 6 minuter för sent o hittade en p-bot för 400 balobas..
Att jag alltid lyckas!!
Det blev dyra trosor det!
(Fast det blidde lite mer än trosor. För 1 gång skull till mej själv! Det behövde jag o min runda kropp!!)

Emmie har börjat med en ny grej,
så fort hon tappar nåt eller ramlar, då tittar hon på mig å säger mmmaammmaaaaaa!
Haha, precis som att det var mitt fel;) Lilla sötnosen.
Jag bara ÄLSKAR o följa henne dag för dag.
Dom lär sig så väldigt nu o snappar upp det mesta.
Ofta kommer hon dragandes med en bok eller en tidning,
jaa ibland kan det tom vara ett CD-fodral, ger den till mej o klättrar upp i min famn,
sen ska vi bläddra o läsa ihop. Stora tjejen nu.

Imon ska vi på stan med finaste Jessica & Alice.
På onsdag är det några som kommer o tittar på våran lgh redan innan lunch,
för efter lunch är det Acca+Viggo-time, vad det nu blir, inget spikat än.
Men når skoj ska vi hitta på med barnen.
Sen ska det ju bli finare väder har Ida 'lovat' mig, så det ser jag fram emot.

Nu e jag hungrig så jag säger jalla heej!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha ja ja hade ju lovat o fint väder blev de :D ha en mysig dag <3
kramar ida