fredag 12 juni 2009

Finland & lilla paradiset på Kulamaa den 19/7


Fredag lovli fredag och mannen fick sluta lite tidigare=)
Han håller på o rakas sin skalle nu sen ska vi åka till Marieberg!
Annras är det regn o rusk o jag o Emsan har hållt oss inomhus.
I flera timmar har hon roat sig med ett pärlhalsband som Lovisa gjorde åt henne när hon var bebis.
Lite då o då kom hon tultandes till mig för o kramas lite, sen satte hon sig igen i nåt 'hörn' o fibblade med halsbandet som har hängt runt halsen hela fm, hehe.
När vi skulle åka för att kika på pytte bebiskläder till Rebekkas kommande,
tog jag på mej mina leggings.
Då pekade hon på klädvårsdrullen o ville ha den! Visst.
Vet ni vad hon gör då? Joo, hon börjar dutta på mina leggings med den! haha=)
Precis som jag alltid gör, rullar med den innan vi drar iväg.
De små snappar verkligen upp allt man gör=) Lolit!

Jooo, jag bokade våran resa till fintlant idag wiioooo vad jag lägtar!
ÄLSKAR o va hos min syster o hennes familj.
Varma underbara människor o de bor så mysigt.
Lite avsides med stor uteplats eller vad man säger? Vedeldad utebastu o en hammock.
Underbart för dom små o kunna leka o plaska där ute på sommarn.
Emmie kommer älska att vara där!
Så nu hoppas jag att tiden fram till dess går fortfortfoooort=)
Ha en undebar fredag allihopa! Nu drar vi!

1 kommentar:

Lela sa...

Klöm int pjörkrise Sina! Nu ska vi allt se te o träffas snarast!