torsdag 4 juni 2009

Marknadsafton!





Idag var vi på marknad med söta Annica & Viggo.
Det var mysigt, trots att vädret var bajs.

Doftade av munkar överallt, men jag glömde bort o köpa !
Blev inte mer handlat än lite magmedicin på apoteket,

hårspännen o blingbling till min söta lilla tappra kicka;)

Jag är så pass trött nu så jag orkar inte sitta här..

Men!

Imon är det fredag wiiioooooo;)

Först på dagen blir det mys med Ida, Annica & våra små.

Sen är det helger för våran favvo pappa-Micke.

Vi har storhandlingen redan avklarad så jag vet inte vad vi ska hitta på för skojs efter att han slutar, kanske bara mys hemma? Inte helt fel det heller=)
Puss hej för mej nu!

1 kommentar:

Laila sa...

Hej!
Vad roligt att se att ni gillade alla "gamla" kläder som ni fick. Jag blir så glad när de kommer till användning.
Så stumpan har hål i öronen nu?!!!!!
Kramis Laila