tisdag 2 juni 2009

Helvetes natt




Igår em när jag åkte för att hämta Micke från jobbet kände jag hur huvudvärken vart starkare o starkare, när vi kom hem hade det hunnit utvecklas till migrän o jag var tvungen att lägga mig samtidigt som jag nattade Emsan.. Efter en timme eller så orkade jag upp för att dricka o ta mer huvudvärksmedicin, sen Zzzzz igen. Men natten var jättejätte jobbig. Varmt o så jävulusiskt ont! Emmie sov oroligt, men hon sov iaf. På morgonen vaknade jag, den hemskaste smärtan var borta, men jag såg nästan inget o hela jag kändes så himla öm o mör. Micke ringde till sitt jobb o sa att han skulle stanna hemma på fm. Det har aldrig hänt förut att han behövt stanna hemma pga mig och det kändes jobbigt, men uppskattat! Jag smsáde Nina o fick avboka våran Öf-date. Jätteledsen för det gumman! Sen givk jag o la mig igen vid 08. 1,5tim sömn räckte med att jag skulle kunna vara uppe på mina ben igen iaf! Skönt! Men fortf är jag helkonstig i skallen OCH kroppen. Hur som, när jag tassade ut i köket, hade Micke tvättat 2maskiner tvätt o där stod han i köket o lagade min top! Jag har några favvotoppar o antagligen eftersom titsen svällt lite, haha, har 2 av dom spruckit lite i sömmen. Så han fick för sig o laga dom åt mig. Hur sött är inte det? Det tog väldigt lång tid för honm som kille o sy ihop det, men han fixade det jättefint! Hehehe sånt gör mig varm om hjärtat=) Uhh, det är leksaker preciiiis överallt här nu, så jag ska ta o plocka lite. Önskar så väldigt just nu att Emmie hade ett lekrum där hon kunde ha sina saker hur som. Men! Den dagen kommer den oxå ! PUSS

3 kommentarer:

Linda sa...

Hej gumman =) Tack söta för dina fina ord....ja det var verkligen en härlig nyhet för oss... allt bra med dig?? Bamse kram / Linda

loijsan sa...

Skönt att du fick vila lite! Inte visste ja att Micke hade sykynskaper? haha då tar ja me mig nåt som han kan fixa ihop nästa gång=))
Hoppas du mår bättre nu hjärtat!
Pussen

Sina sa...

Loijsan ;
Jomenvisst, de här Ö.b-killarna e lite av alltiallon sörrö!
När dom vill=)
Jag mår bättre nu tack,
men huvudvärken som gror i bakhuvet helatiden.. Bajs!
Hoppas du mår bra?
Inte många dagar kvar till UL! Wiii!
Lavjoo