onsdag 24 juni 2009

Finaste hjärtan











Här lite bilder från en solig och toppenmysig dag med mina hjärtan, dom finaste för mig.
Jag vägrar posa på nå bilder, räcker med dom Micke tar i smyg på mig.
Usha!! Jag vet att gravida magar är fint, men alltså jag är så stooor så det inte ens e kul.
Och jag har haft sånt hugg i höger skinka idag så jag nästan grinat emellanåt.
Men det e småsaker det!
Hur som, vi har varit till plaskis i Rosta, jättemysigt.
Emmie fick bada o hon var helt i extas haha.
Det gick knappt o få henne ur vattnet.
Så efter ett tag fick vi flytta oss bortåt lekparken istället så att hon inte skulle springa mot vattnet helatiden.
Efter ca 3 tim fullt ös på lilla krull somnade hon i skuggan;)
Efter en stund drog vi hem för både jag o Micke har bränt oss rejält.
(men va fin han e min Micke! Lite xtra kär idag tror jag ? *ler*)

På hemvägen pratades jag med min Loijsan.
På onsdag kommer hon hit o stannar till torsdag wiiii !
Äntligen lite kvalitetstid med min Ellen!
Guuud så glatt o som jag väntar & längtar nu=)

Hoppas på fint väder så kan vi vara i solen hela dagen lång,
ta med oss picnic o prata prata prata som alltid förr.
Saknar dig massor min sötromppa!!!
Men till dess är det massa uteaktiviteter som gäller.
Helt klart bäst med sol! Även med en enormt stor tung mage haha=)

Inga kommentarer: