söndag 28 juni 2009

Toppen dag men nu är jag helt schlutt =)

Vecka 25 + 2
Emmie-tröttmössa imorse =)
Dagen började tidigt igen.
Innan 06 ville lilla Emsan upp..
Käkade frulle, duschade ihop och vid ca 8 ville hon prompt upp i sin vagn.
Så gör hon varje morgon för hon vill ut =)
Jajja, hon får väl sitta där då tyckte jag.
Där satt hon snällt ett tag o somnade sen haha=)
Efter tuppluren åkte vi till Marieberg för att handla en liten present åt Jenny.
Gick nog runt i nästan ett par timmar och Emmie satt snällt i vagnen utan ett pip.
Blir så glad & tacksam när det e så lätt att göra sånt med henne;))
Efter det storhandling.
Sen hem o byta om ooooo mot Glanshammar.
Godeguud så varmt det varit idag!!
Barnen fick svalka sig i barnpoolen.
Sen blidde det grillat så gott!
O få umgås med sötaste raraste Jenny o alla andra med förståss! *ler*
Men Jenny hon har verkligen ett stort o varmt hjärta den tjejen!
Klockan hann nog bli typ sju när det var dax för tårtor.
satt vi ute o käkade o luften var sådär varm o behaglig fortf.
Emmie var jäääättte trött, men vid gott mod=)
På hemvägen slocknade lilla krulltottan i bilne ganska så omedelbart.
Väl hemma kunde jag fritt klä av henne och tvätta av henne utan att hon vaknade.
DÅ är man trött! =)
Hoppade in i duschen själv o nu sitter jag här o är dödens trött men nöjd o glad.
Haft en fin dag!
Dessutom blir nog flytten av?
(Om våran värd godtar det eftersom man tydligen binder sig 3år eller vad Micke sa??)
Återstår o se! Går allt vägen flyttar vi i slutet på augusti;)

Tidigt imon bitti åker våra sötnosar Annica & Viggo till Öland.
Jag önskar er en toppensemester! Njut njut njut!
Kommer o sakna er massor!!! Lovelovelooove!

Imon blir det nog en mamma&dotter dag.
Tisdagblir det plaskis med söthjärtan o sen kommer ju min finaste tvillingsjäl hit på onsdag <3
Nu e jag trött! Puss god natt!

2 kommentarer:

loijsan sa...

Oh vilkens stor fin rund mage du har söt!!

accka sa...

ååååå det känns som de e jätte länge sen sist vi såga:( saknar er massor!!

puss min finaste tjej ifrån mej!!
Älskar er!!<3<3<3