måndag 8 juni 2009

Moffa paj me trevligt sällskap






Idag har vi haft Annica & Madde här med deras små sockerbitar.
(Fresten så har Madde Bf DAGEN INNAN MIG, vilket jag tycker e rätt lattjot faktiskt;)
Barnen lekte fullt ös medvetslös och vi moffade i oss paj o drack latte.
Ett par timmar går fort när man har trevligt! Tack för idag söta!
O stackars lilla Viggo ska nog få en störtskruka i present av mej?
Han har så bråttom gláfisen så han dundrar jämt i med sin söta lilla skalle precis överallt=(
Emmie har varit extremt mammig o känslig igen..
Vet inte riktigt vad som är knas? Eller kanske bara är en sån dag??

Min Loijsan & Joni var på UL idag..
Jag väntade såååå med spänning till de skulle höra av sig o till slut ringde en glad blivande lilla pappa och berättade att allt såg fint ut men lilla bebi ville inte visa vad h*n hade mellan benen?? hahahahahahah=)
Om 3v ska dom igen på Ul och då kanske det avslöjas vad det är för en där inne?
men huvudsaken är ju att bebben mår fint o har det gott där.
Ujuj vad jag längtar tills vi får träffa lill* underverket !!!
Fick nyss ett MMS av loijsan på bebisen o jag blir sååååå rörd o gråtig så det är helt fjantigt!
Jag har blivit så känslig så det är PINSAMT åt det! Huhh.
Och jag kan bli så jäkla ledsen över att jag är här och dom är där..
Jag vill ju vara med. och jag vill att dom ska kunna vara med i mitt...
Men jaa, nu är det som det är.. Vi får vara med så gott det går helt enkelt!

Jag är rätt trött nu. Tuggat i mig is så bebistackarn är helt vild i magen min.
Ska lägga mej o sussa brevid mitt lilla hjärta där inne i sovrummet tror jag.
Tack för mej! LOVE

2 kommentarer:

Carro sa...

Hej gumman=)

Åh så roligt att ni har bf nästan samtidigt:) Jätte söta bilder på dom små!


Saknar er massor!

loijsan sa...

usch ja känslig kan man oxå kalla det här tillståndet;) blir ju gråten av allt=)
Ja du gumman om vi kunde bo lite närmare <3 Missar för mycket av varandras allt! Men men snart e ja ledig oxå o då...då måste de gå!!