tisdag 30 juni 2009

Solstrålar














Idag har vi lekt med soltrålarna Jenny med sina söta 3 små & Ida med sina 2 söta små o Sussi.
Var litelite svalare ute o det var bara helt perfekt o sitta där under trä´t vid plaskis med urgulligt sällskap.
Trots skuggan, så har jag bränt min rygg redigt. Kliar som tusan!
O mina hormoner gör att min bränna blir mööörk o ojämn.
O fräknar har jag mer än självaste Pippi Långstrump!
Hur som så hade vi det helt smutt, pratade,
käkade massa massa massa go frukt och barnen fick leka av sig.
Idas stora sessa tog så väl hand om Emsan, som ville sitta i hennes famn,
gå hand i hand mm mm;) haha, så söta!

Sen blidde det till o hämta hem lilla pappa, handling i M.berg, tvätta, fixa o dona.
Jag blev nyss klar med allt o jag är som vanligt totalt sluuuut nu.
Fast på ett konstigt skönt vis. e väl så att även fast man gjort mycket, men gjort mkt mysiga saker, så gör det inte så mkt när fötterna värker o axlarna bränner? *ler*
Men tanke på värk, hade jag hemskt ont i magen idag.
Sån hemsk tryck neråt så jag tänkte att nee guud snart kommer bebis ut???
Men efter ett par timmar släppte det tackgodegud!

Joo. Imon bitti kommer älskade tjockmage Loijsan hit..
Vi ska möta henne och dumpa hennes grejer här, sen blir det nog stan?
Så glad att få ha min A-Lo för mej själv i ett par dagar !!!

Melondax o så får Micke smörja lite kortison på min rygg. sen nattinatt.
en ny underbar dag som väntar! PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK! för en underbar dag!!!
sicka godisbitar till barn vi har allihop :D hoppas ni får mysigt med besöket hemifrån :)
kramar i maaaaaaaasssssssor //ida