onsdag 10 juni 2009

Sol igår Regn idag




Igår var det ju härlig sol ute så jag packade picnic åt mej o lilla Ems och drog ut till lekparken.
Det var sådär lagom härligt varmt. Satt man still i sanlådan kunde man sitta i bara linne.
(Och jag hann tom bränna axlarna på dom ett par timmarna som vi var ute.)
Annica & älsklings-Viggo tittade förbi o satt en stund med oss o 'fikade' o pratade goja.
Emmie däckade härligt sen hemma efter lite mat som hon fick plocka i sig själv.
När vi hämtat lilla pappa passade vi på att plocka lite rabarber på gården.
Både jag & Emmie tycker att det är gottgottgott,
men hon däremot får inte riktigt dom där rysningarna som en annan får. *S*

Idag, när klockan var 09 hade vi redan hunnit köra lilla pappa till jobbet o varit iväg o handlat frukt, kräm till emmies torra utslag och tvättmedel så vi kan tvätta en tråkig dag som denna.
Fick Örebroarn o upptäckte att Emmies 1års grattis var med nu, såhär 2veckor för sent.
Tom glömt bort att jag skickade in den, haha;)
På lördag har vi planerat in en mysdag.
Drar iväg till marieberg o shoppar tidigt. Storhandling. Och sen Lek&Buslandet på em.
Jahh, i den mån man orkar =)
Jag är verkligen i behov av nya kläder !!!
Tur att modet nu är fortfarande så bra så man kan köpa vanliga slappa linnen mm även som gravid!
Micke behöver oxå nytt..
Emmie däremot har fått en hel del nytt o fint men lite leggings å sånt måste vi köpa.
Sen får vi faktiskt börja tänka på lilla bebben i magen oxå !!!
Händer att jag glömmer bort det!
Missförstå mig rätt, denna bebis är välkommen av hela våra hjärtan!
Men min skalle är helt full med allt,
så då o då slår det mig att shiiit vi ska faktiskt ha en pyttis om bara 4månader.
HELT OTROLIGT!

Inga kommentarer: