onsdag 17 juni 2009

Större lgh?

Joo, idag kom det en jättetrevlig tjej i sällskap med sin mor och lilla dotter som visade sog vara 2v äldre än Emsan och tittade på våran lgh.
Hon verkade mkt positiv och jag sa att hon kunde höra av sig om hon kunde tänka sig det var nåt för dom, för isf kommer vi o tittar på deras lgh?
Men hon sa att hon kunde säga på rak arm att hon var mkt intresserad. *Rrroolit!*
Så nästa vecka ska vi glutta på deras lgh!
Den ligger oxå på Väster, vilket vi tycker e topp.
En 3,5 rok på 104kvm (tror jag den va på?) Underbart!
Beskrivningen låter som en mkt fin lgh, en sån som jag skulle trivas i.
ja den e rätt lik våran, fast STÖRRE!
Stora sovrummet är lika stort som vårt vardagsrum. Det ni=)
Enda nackdelen är att det inte finns nån balle vilket jag gärna skulle vilja ha.
Och badrummen är små. (skulle vilja ha en egen tvättmaskin som 2barnsmamma!!!)
Men det fanns nå litet xtra utrymme mittemot badrummet där man kunde ha skötbord iaf.
Det är 2 lgh som blivit sammanslagna eller vad man säger,
vilket jag tycker brukar göra en lgh mkt charmig.
Jajja, ska inte fundera så mkt o bilda min egen drömbild innan jag sett lgh hehe.

Annars har vi varit ute idag i flera timmar.
Emmie är tröttare än vanligt.
redan innan lunch hade hon sovit 2 ggr!
Nu när vi kom in hann jag bara klä av henne o tvätta av henne så sov hon nakenfis
som en chimpunge hängandes på mig.
Natten som var, var inte heller den bästa för lilla Giz.
Hon fick sova melan mig o Micke o trängas med bebimagen, men det e bara mysigt!
Nää dax o ta fram käk på tining o så vila ryggen lite, eller nåt.
Tack för idag Annica&Viggan, mysigt som vanligt!
Tack för kaffet o jätteroligt att du lockade 20 hungriga äckelfåglar på oss Haha!
Dom där måsjäklarna e INTE roliga asså!
Förutom det, så har allt varit helt tiptop idag. Puss!

Å joo, A-Lo, testa o ät leverpastej! tror starkt det är det som hjälper mot mina huvudvärks/migränattacker!!! Pussen

1 kommentar:

loijsan sa...

oh hoppas verkligen att ni får den nu då!! Kan behövas en större snart=) Vi har anmält intresse på en 3a mitt emot skogshöjd o samma hus som lilla Anna=) Får se hur de går.

Ja du ja äter ju leverpastej..så mycket att joni informerar mig om att man blit tjock om man överdriver me nåt! ..men men får väl fortsätta me de iaf då=)
Saknar dig sötnos!
Puss puss