torsdag 25 juni 2009

Älskar att vara ute!






På morgnarna gör Emmie alltid samma sak ;
efter frukost och dusch/bad + eventuell vila, går hon o hämtar sina skor o vill prompt upp i vagnen. Sen vill hon sitta där o vänta tills vi går ut.
Hon njuter verkligen av att få springa barfota, leka i vattnet,
gräva i sanden eller plocka med gräset.
Vilket jag verkligen är glad för eftersom jag älskar att vara utomhus lika mycket jag.
Idag har vi varit till plaskis o badat, bara hon & jag och det kan oxå vara mysigt ibland,
att bara få vara tillsammans sådär=)
Nu har emsan sovit ett bra tag, men jag ska chansa o hinna vila lite jag med,
men först ska makaronilådan ut ur ungnen. Somriga pussar!! <3

1 kommentar:

Carro sa...

Åh gud va hon springer runt nu:) SÅÅÅ SÖÖÖT! Låter som en supermysig dag!

Saknar er massor! Puss puss Love u