fredag 8 maj 2009

Vecka 18 idag då;)

Idag var vi och fick se Lillo som Loijsan säger;)
Och här får ni en liten glutt på underverket som växer o gror i min mage,
h*n hade det gott och verkade må prima, för allt såg fint ut enligt BM.
Ser ni hur h*n suger på tummen sin där? Hehe;)
Bf är nu 8/10, alltså fick vi hela 2dagars försprång!
Och därmed gick vi in i v.18 idag.
Alla bilder vi fick är tagna 'över bältet',
vilket betyder att jag inte kan stirra mig blind på vad det kan vara för kön??
Bm frågade om vi ville veta, men näää det ville vi inte.
Väl efteråt sa Micke att han gärna hade velat veta,
men, vad spelar det för roll kom vi fram till? Så länge allt går fint.
Så det återstår o se ; en minime eller en minimicke? =) Blir bra HUR SOM!

Emmie har varit en glad duracell som vanligt.
Och däckade innan 18 igen.
Och Emmie fick paket idag!
Allra första 1års presenten
från familjen Kumpulainen.
Såååå fina vita (vi ÄLSKAR vitt!) princessliknandekläder=)
En klänning med spets nedtill o mamelucker till! Heter d så?
Jag hade jämt sånna som liten hahah.
Sådär flickigt sött, men lagom flickigt för våran stil. *ler*
När Emsan har vuxit till sig lite ska jag fota henne med kläderna så får ni se <3
Tack än en gång söta söta ni för att ni tänkte på våran Emsan,
trots att ni bor där i långt borta i Krokom! Love love loooove !
Och med tanke på Emsans 1års dag,
så räknade jag lite snabbt idag o det är typ 40sötnosar som kommer huhuuuu..
Och då har vi verkligen ändå fått sålla;/
Men! Det ska bli jätte jätte jätte kul!
Och vi ber verkligen för fint väder!

Annars kan det bli liiiite småpanik hehe..
Men vad heter det? Finns det hjärterum så finns det stjärterum. *S*

Här i Öret har det regnat nästan hela dagen lång.
Grått o trist, men jag känner mig glad iaf. Haft en bra dag.
Puss hej ha en wunderbar friday!

3 kommentarer:

Therese sa...

Så fin så fin! <3
Tänk att dom får plats där inne =)

Caroline. sa...

Grattis till bebisen i magen. Jag har bf den 11/10 så vi är ju nästan lika långt gångna. Hur har du mått hitills?

Sina sa...

Caroline ;
Oh tacktack o grattis själv ska jag då säga =) va roligt!
Jag har mått bara bra tack.
Det som har varit jobbigast är tröttheten.. Olidliga grav.tröttheten o sen ha en liten aktiv tjej här hemma, hehe, men ALLTING går!
Sen har jag halsbränna o sånt,. men inget o gnälla för. Hur mår du?
Kramar