lördag 23 maj 2009

Emmie, jag & bebimagen <3


Juu, ikväll e vi solo, Emmie, jag & bebimagen=) (V.20+1 nu)
Micke gjorde sig fin o drog iväg på barndomsåterträff eller vad man ska säga?
30 pers som skulle träffas. Vissa kommer ända från Göteborg.
De skulle grilla & dricka gott och jag hoppas verkligen att de får roligt!
Micke drar inte så ofta iväg på nåt, så jag unnar honom verkligen en toppenkväll=)

Jag & Emmie skulle mysa,
men eftersom vi varit ute mesta delen av dagen idag,
(var till Wadköping/stadsparken med mange, martina & emmies kusiner,)
så gjorde visst den friska luften susen igen,
för efter bad o lite lek på golvet somnade Emsan i min famn tidigt igen. Snuttan!
Jajja, jag ska göda min gravidofigur med varma mackor o se på Robinson ikväll.
Sen ska Emmie få sova brevid mig o lilla pappsen får sova i soffan.
Då kan alla i familjen sova i lugn o ro,
utan att bli störda av Mickes alkoholhaltiga snarkningar som gör att hela huset vibrerar;)
Imon lär det bli soffläge för Mr.Bjerkenstam?
Då ska nog jag o Emsan inhandla ett par nya 'ballongshorts' till kalaset?
Evt baka lite mer?
Nästa vecka är det bilbesiktining *suck*,
Emmies 1års koll vilket betyder vaccination och säkerligen en febrig sessa för det har hon ALLTID blivit..
Och så ska vi åka till Kumla o få träffa världens sötaste lilla Selma-sessa som nu blivit utskriven från Usö. Det ser vi verkligen fram emot!
Och nåt annat som vi oxå ser fram emot är ju Emmies kalas som närmar sig med raska steg!

Ha en mysig lördag kväll allihopa! Puss&kram

1 kommentar:

loijsan sa...

Ja snart ska här firas=))