onsdag 13 maj 2009

Första sparkarna!

Just senast idag berättade jag att bebin inte sparkar än,
för en stund sen när jag låg på soffan o kikade på Greys, handen på magen,
kände jag pyttesmå sparkar mot handflatan!
Tydliga sparkar av pyttefötter skulle jag tro att det var=)
Micke var snabbt där med sin hand o han fick sig en kick på tummen.
Sen fortsatte lill*n att sparkas o boxas där ett tag.
Vilken känsla!
Det slog mig verkligen att det ligger en pyttebebis där igen!

Ohh så mkt kärlek!!!!

Idag har vi haft besök av Mickes kusse Ida.
Det var himla mysigt o träffas!
Sen har vi tvättat o städat.
Imorgon är det Viggos stora dag. Lillprinsen blir hela 1år o det ska firas!
Hela 1a året av hans liv, HELA hans liv kan man ju säga,
har jag fått äran att vara med, vara en liten del av hans vardag.
Mmm<3

Nu ska jag sova o ladda mina batterier inför morgondagen..
Puss o god natt !

1 kommentar:

annika sa...

ohh vad mysigt=)då stämmer det då? att man känner sparkarna tidigare med andra bebben<3<3...ohh vad jag längtar nu=) Puss och kram