tisdag 12 maj 2009

Bad & långpromenad

Äntligen kom vi iväg till badhuset idag dådå..
Knatade dit bort såklart eftersom Annica är så hurtig o promenixar ÖVERALLT! Hehe
Inte mig emot, det var fint väder o allt så.
Våra små var så söta i deras badbyxor o väl nere i plurret så vart ju Emsan som i extas!=)
Hon skrattade i princip konstant o tyckte det var såååå kul!
Viggo var lite mer försiktig, men efter ett tag verkade han oxå tycka att det var så skoj=)
Ohh=)
Efteråt blev det fika o lunch till dom små.
Inge brådis utan vi tog det bara lugnt o det var SÅ HIMLA SKÖNT!
När vi väl gick så gick vi en xtra promenad för att inhandla lite krämer o grejer.
Barnen sov så sött i sina vagnar.
Tack för en underbart mysig dag söta!
Nu har vi ätit o Mickes bror har varit på fika.
Emmie o lilla pappa lattjar lite innan läggdax o jag ska sällskapa lite med dom tänkte jag.
Jag är skiiittrött, men så himla nöjd med dagen!
1gång/v ska vi göra detta tycker jag.
Nyttigt för både våra o våra smås välbefinnande=)

Icke att förglömma ;
Denna morgonen fick Monica & Niklas ÄNTLIGN sin lilla lilla Selma-sessa!
2795g + 47cm över marken. Världens sötaste & med massa hår skrev mamma-Monica!
Jag är såååå glad för deras skull!
Grattis till stolta föräldrar & Välkommen till stora världen lilla tösabit! <3

3 kommentarer:

loijsan sa...

oh så mysigt ni måste haft de idag=) de e en bra grej o göra en gång i veckan tror ja! Tur du har Sötaste Viggo o hans Mami i öret;)
pusspuss mitt hjärta!

Carro sa...

Åh mysdag gumman:D Så kul att bada med dom ´små:) Va roligt att hon gillade det! Saknar er så!

Älskar er!

loijsan sa...

jora vecka tolv går vi in i idag=) men trodde inte nån skulle kolla på kvällen så ja kunde inte hålla mig;) haha
pussen