tisdag 26 maj 2009

Lilla & stora bebisen <3

Mmm, där liller hon, min stora bebis, hehe, med romppan i vädret;)
Ibland tror jag inte riktigt att jag fattat än att det ÄR en litenliten i magen min.
Och igår vart det en sån där OJ-upplevelse för både mej & Micke igen,
då lillo i magen sparkades riktigt hårt så man kände honom/henne så väldigt tydligt.
Så underbart!
När emsan sov sådär på em satt jag på knä brevid o studerade henne..
Hon kommer o bli världens bästa storasyster just till denna bebisen kände jag.

Idag har vi varit till Kumla o hälsat på lilla söta Selma, 2v gammal.
Sååå liten o nätt. och väldigt väldigt söt!
Dock hann jag inte hålla henne så värst länge eftersom Selmas pappa kom ut ur duschen
och Emmie blev jäääteledsen o blyg för honom,
kurade ihop sig på golvet med krokodiltårarna rinnandes.
*Määmmmääää *

Nu har hon varit blyg för killar ett bra tag tycker jag.. Hmm.
Men på onsdag ska lilla familjen komma till oss istället och då ska jag snosa på lilla Semlan ordentligt=)

Imon är det BVC och 1års kontroll med sprutor som gäller.
Håller alla mina tummar o tår för att Emmie inte ska bli sjuk av dom.
Nämligen hört flera st som blivit RIKTIGT dåliga av sprutorna.

Nu ska jag slappich lite granna.. Puss heeeej !

Inga kommentarer: