fredag 15 maj 2009

Helg igen!!!

Jaa, så var det dax för helg igen!
Jag fattar inte vart dagarna tar vägen?
Idag fick jag städryck o vi möblerade om lite här hemma.
Såg hur solen sken ute, men vi kom inte ut förns vid 16tiden.
men det var varmt o skönt forfarande.
Promenerade o gungade, men Emmie har varit lite seg idag tycker jag.
Hon har knappt velat äta o bara velat hänga på mig snuttan..
Nu sover hon gott iaf. Å jaa, jag sov nästan 2tim med henne idag igen!
Inte konstigt att dagarna bara försvinner då...
Det blev inge badhur idag, men kanske imon? Eller lek&buslandet?
Nu ska jag klägga mej i soffan med en jätteskål med godis..
Handlar faktiskt inte alls ofta sånt nå mer, men idag vart jag sugen på godis o hallonsaft.
Pussohej ha en bra helg!!!

1 kommentar:

loijsan sa...

har du fått en släng av dina skrivsvårigheter igen raring? ;) haha!
Ja men visst e de skönt o sova en stund på dagen? =) själv har ja jobbat hela dagen idag när de har varit strålande väder =( men men får hoppas att de e fint imorrn oxå!
Sovdags!
Älskar er! puss