söndag 24 maj 2009

Nedräkningen kan börja!

Mm nu räknar vi ner här hemma, *ler*, 5dagar till våran babygirl blir 1år=)

Micke kom hem inatt nån gång strax innan 2, glad i hatten.
Emmie brukar aldrig längre vara vaken på nätterna, men inatt höll hon mamsen vaken ett par timmar. Hon var inte ledsen, bara väldigt pigg & med myror i blöjan.
Mig gjorde det inte så mkt just på natten för jag var rätt pigg ändå..
Men när hon vaknade 06 tittade mina ögon lite hur som.
Micke stängde vi in i sovrummet o lät sova så länge som han ville.
Jag lagade en av hans favoriter,
makaronilåda och precis när jag stoppat den i ugnen tassade han ut till köket.
Sen klädde jag på mig & Emmie och tänkte att vi drar iväg till marieberg,, handlar mm,
så får lilla pappa vila av sig bakfyllan i lugn o ro.
Efter åkturen blidde det glass, rabarber o lek ute i det gröna. Sol sol sooool ! Härligt!
och med tanke på rabarber så var det såååå gott!
Jag är så sugen på sur frukt! Starka dofter, som bensin, allrent, eucalyptus, tandkräm mm.
Ohh det bara vattnas i munnen.
Jag hade precis samma noja med Emmie, men inte såhär tidigt.
Och iskalldricka med massa is mumma!

Hur som, vi har haft en mysig dag o fått litelite färg tror jag.
Nu ska jag sussa. Söta drömmar & krya på sig till mina söta sjuklingar därute! Pöss

Inga kommentarer: