fredag 15 maj 2009

Sockerchock !

Letar efter borsten=)
Efter ommöbleringen.. Inte bestämt mej än ; Låta vara lr flytta tebax allt? ;)


Igår fick jag gå o lägga mig strax efter 20..
Som jag skrev tidigare så skulle jag ju mumsa lösgodis,
vilket jag inte alls gör så ofta numera.
Jag åt MYCKET sötsaker förut, när jag tränade mkt o när jag bodde själv,
men efter att jag flyttade till Öret o kärleken började jag äta mer regelbundet,
vilket innebar att sötsuget försvann..
Hur som, så la jag mej på soffan igår med godisskålen på bebimagen..
Tycker inte alls att jag hann äta av det så fruktansvärt mkt,
förns ett sånt hemskt illamående slog till,
hjärtat slog i 180, händerna darrade o jag började kallsvettas.
Jag avslutade mina sms med söt-carro o när jag kom ut från toaletten efter att jag faktiskt spytt,
hade hon skrivit att hon har en kompis som oxå blir så av socker.
Konstigt tycker jag! Vad man kan ändras..
Hur som så blev det sängen för mig tidigt!
Var jag piggare för det imorse? Inte ett dugg! *s*

LOIJSAN ;
Ang mina stavfel, Badhus heter Badhur här i Örebro.
O klägga mig istället för lägga mig, tyckte jag lät lite tuffare sådär!
Eller så jaa, jag har nog fått en släng av klumpfingrar igen?
Men du älskar mig iallafall va?


En annan sak,
Emmie är rädd för precis alla Buddha-statyer o Buddha-tavlor som vi har i hemmet.
Hon pekar på dom och låter ; hö hö hö hö!
När vi går förbi dom ryggar hon tillbaka.
Går inte det där bort, måste jag ju plocka ner allt,
vilket jag tycker är JÄTTETRIST då jag verkligen älskar sån stil på heminredning.
Men förhoppningsvis är det en grej som är övergående?
Annars kanske Loijsan kan få ärva några statyer så kan hennes Joni låta hö hö hö istället, för han är nämligen oxå lite nojig för sånt! Mohahaaaa.
Store starke Saarinen=)
PUSS!

Joo, igår morse vart jag lite fundersam..
Jag lyfter alltid över emmie till våran säng innan vi går upp,
det är MYSIGT + att jag får blunda några minuter till. *S*
Hur som haver, låg jag o blundade o Emmie lutade sig över mig lixom.
Hon skrattar, så jag öppnar ögonen o ser att hon leker tittut mot hallen!
Öööö wooot?
Då fick jag lite gåshud o undrade nog högt vem hon lekte med?
Jajja, barn är barn!!! O jag är ju sååå känslig för sånt! hehe.
Men det var väl bara snälla Molgan som var där? *ler*
AbrakadabrasimsalaBim!

5 kommentarer:

Carro sa...

Usch tyckte så synd om dig igår:( Hoppas det blev bättre? Och tack för din söta kommentar hjärtat! DU är gud!
Hmm låter som att ni har ett litet molgan-spöke hos er=) Men säkert ett snällt eftersom Emmie leker tittut med det:) Jag tror seriöst på spöken. va med om en väldigt läskig grej på mitt landställe. Uh ryser fortfarande på tanken av det.

Hoppas ni får en bra dag i solen söt! Snart ses vi:D Älskar er!

Sina sa...

CARRO!
Aa det var litelite synd om mej allt, hehe.. Det var lixom inte LITE skakig o lite hjärtklappning utan det kändes som om jag var typ jättebakfull. Uhh.
Mm, jag tror oxå på sånt, stenhårt!
Du måste berätta om vad som hände på landstället!!!
Gillar o lyssna på sånt!
Ojsan, där glömde du nog ett L,
men gud eller guld, spelar inte mej nååån roll alls, hehe,
tack hjärtat!
Hoppas ni med får en underbar dag!
Älskar o saknar er!
Om pricken 2v ses vi wiiiii!

Carro sa...

HAHHAHAHA Ja guld skulle det stå:D:D
Usch gumman stackare:( Din kropp tål nog inte så mycket socker.
Absolut d3et ska jag göra! Älskar också att lyssna på sånt. Blir helt fascinerad(eller hur det stavas,hehe).

Tack söt! Längtar! Älskar er pusspuss

loijsan sa...

Ja jo men visst älskar ja dig ändå! De e ju inget som syns;) haha!

Ne men du kan väl inte plocka bort ALLA dina inredningsprylar? De måste väl växa bort när hon märker att de inte e nåt farligt?
Inte för att ja skuklle ha nåt emot o plocka hem grejerna;) HAHA
Joni e stor pojke o får lära sig han me att de e inte så farligt;)

Sina sa...

Loijsan;
BRA DÅ=)Då kan jag bara fortsätta va den klumpfinger som jag är haha.
Nää kan jag ju inte,
fast, om hon fortsätter o va LIVRÄDD så vad gör man?
Vete fasiken varför hon har blivit så? Ähh, det går nog över snart!!
Pusspöss