söndag 10 maj 2009

Helgen


Vi har haft en bra helg. En lugn sådan..
Igår skulle jag besikta bilen, vilket jag kom på tolv på natten när jag pratade med Joona i telen.
Bra jobbat Sina!
Jag har blivit så FRUKTANSVÄRT förvirrad o glömsk och det är inte likt mig!
Hela veckan har jag tjatat på Micke att vi måste fixa en grej på bilen
så de inte kan ge en anmärkning på den på besiktningen.
Sen när väl besiktningsdagen kommer GLÖMMER JAG BORT DET HELA!
Dåligt dåligt!
Men jag satte mej direkt imorse o hade turen att få en avbokad tid (den 25te!)
så att det inte hinner bli körförbud på min pärla.
Sen imorse vaknade Emmie kl.05!
Vi låg kvar bra länge i sängen o mös o lattjade.
Sen upp o käka frulle, bada, busa o jaa, det vanliga som vi alltid gör på morgonen.
Typ kl.09 somnade Emmie igen (som vanligt) i min famn när vi lattjar till Mora Träsk på TV.
Jag var så trött så jag la mig med henne.
Svalt o skönt i sängen och jag riktigt hörde vinden ute=)
I nästa stund vaknar vi till att Micke står brevid sängen o tittar på oss.
Vad är klockan???
11.30 svarade han. 11.30 !!!! GoodeGuuud!
Första gången det hände att vi sover SÅ länge! Men guud så skönt det var=)
Vakna lagom till lunch lixom, hehe.
Sen åkte jag o emsan iväg o handla lite grejer på MAXI och jaa,
dagen har bara gått tokigt fort.
En lite vimsig dag, men en himla bra sådan.
O så känner jag att sääärleken bubblar sådär härligt i hela mej=) Mmm det gillar vi!
Nattinatt <3

1 kommentar:

loijsan sa...

Ja visst e de så arr du har första tjing! Men ja kan ju få lite sol iaf när ja väl tar mig till stan=)
Men nee inte ja inte! Skönt va de iaf =)
Ser ut som att eran helg va minst lika mysig=) Skönt att ni kunde sova en stund oxå, de kan behövas!

Sitter på jobbet nu o glor, ska väl ta o röra lite på mig=))
Oh du! På onsdag fyller Bebbi 12v =)) haha de går nog framåt ändå;)

Pusspuss Älskar er!