söndag 17 maj 2009

Våran söndah



Imorse fick jag sova. Godeguud så skönt!
Jag hann bara upp o duscha av mej o Emsan när Dennis o lilla söta meline kom på bullfika.
Hon är ju så himmelskt söt den lilla tösan! Liten liten =) Emmie var väldigt imponerad och intresserad och så väldigt försiktig. Sen har vi varit ute mkt. Gungat, lekt o lattjat. Förresten så tog sessan hela 12 steg idag! Wohooo vad jag blidde glad o rörd o stolt! Allt på en gång! Hon tog några steg, stannade för att klappa händerna, o så fortsatte hon igen hehe. Klockan är 18 och hon har redan sovit i 30min. Gick inte o hålla henne vaken. Själv tänkte jag hoppa ner i ett oljebad för jag är torr som en skorpa. Imon blir det bullbakardag igen, för nu är nästan alla kalasbullar finito.. Hö! Ska sätta lås på frysen efter morgondagens bak!!! Om ett par veckor kommer Laila o hennes söta sessor hit! Ser vi verkligen fram emot! Mysmysmys! Hon berättade en hiiimla rolig sak igår o jag är så lycklig för deras skull, jag vågar bara inte skriva VAD ifall att det är nåt hon själv vill berätta för våra gemensamma vänner? Å nej, hon är inte med barn! Nu ska jag kolla om det vart nå fina / roliga bilder tagna idag o lägga in ngr, som vanligt. Pusshej för mej..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wiii GO Emmie =) /Charlie

Emmie till Challe sa...

Challe ;
haha, jaa, när jag knatar måste vi leka! Springa ikapp i parken eller nå?=)