fredag 29 maj 2009

För ett år sen..



Klocka är bra efter 22.
Jag håller på o bakar än inför morgondagen,
men för ett år sen, exakt vid denna tidpunkt, då låg jag o kämpade för kung o fosterland.
Och till slut, efter många om o men, kom en liten mörkhårig tösa ut till oss.
3625g & 52cm ren kärlek.
Hon såg precis ut som jag föreställt mig och det var bara så självklart att det var just hon som legat o grott i min mage..
Från första stund var hon en riktig liten kämpe. Stark som bara den.
Vilket jag är evigt tacksam för idag.
Jag minns knappt hur livet var innan vi fick lilla Emmie?
Och jag kunde aldrig i min vildaste fantasi ana HUR MYCKET kärlek man kan känna.
Denna lilla flicka har tagit våra hjärtan med storm.
Och det bästa av allt är, att endast ett år har gått och vi har hela livet framför oss!
Enda läskiga är, att det här året har gått skrämmande fort.
Kommer det alltid att fortsätta så?
Hur som, jag älskar dig min finaste skatt.
Du ger mig o din pappa ett liv full av lycka & kärlek.
Du gör oss så stolta, av hela våra hjärtan!

Nu ska jag baka klart här o fixa o trixa lite.
Sen ska jag sova o typ nästa gång vi vaknar ska lilla sessan firas! Underbart.
Hip hip hurraaa för våran Emmie Aya Adina =)

2 kommentarer:

loijsan sa...

GRATTIS älskade lilla Emsi <3

Martina sa...

härligt! Stora tjejen nu ju :) grattis från oss

Martina & Vega & pappa så klart