torsdag 14 maj 2009

Inte ens trött


Klockan är 23 och det borde varit läggdax för en tröttmössa som mig för ett par timmar sen, men,, efter kalaset tvärdäckade Emmie på sekunden i bilen och väl hemma la vi oss i sängen o sov båda två från 15 till nästan 17.. Hmm. Inte så smart, men så mysigt o skönt! Jag vaknade några ggr o beundrade min sovande sessa.. Hennes lillalilla knubbiga hand var på min kind o den andra under hakan, jag kunde känna hennes små varma andetag mot ansiktet, bara blöjan på o så ett svalt täcke, vitt,fluffigt o renbäddat i sängen och ett öppet fönster så den friska luften fick blåsa in fritt... Haha! jag kanske är lite knäpp, men jag verkligen NJUTER av sånna enkla saker. Sen kom Mange o Martina förbi på kaffe o bulle. Alltid lika trevligt! Å jaa, dax o baka nya kalasbullar för nu e det snart tomt i frysen! Sa just till mange att han måste känna doften av bullar eftersom hans besök blir tätatre då det finns hembakt här??? *S* Hur som, trots att vi sov sådär sent på em, så somnade Emmie fint o har inte knystat en endaste gång. Att leka o stoja på kalaset tog alla hennes krafter, men hon verkade ha sååå så kul=) Imon ska vi kanske till badet. Eller lek&bus. Eller om vi tar det i helgen? Det visar sig! Och så går vi ju redan in i v.19 imorgon! Shittaspomfrittas vad veckorna rusar iväg! Nu önskar jag att 2v till går jalla jalla, så jag får träffa min la familia hemifrån. Å jaa, Loijsan & Carro är min family med, finaste vänner ingifta i familjen.
Kan det bli bättre?
Förresten så har min lilla Loijs fått en sån fin mage o jag bara lägtar tills jag får klappa lite på den<3 Pusshej hörs imon!

Inga kommentarer: