torsdag 28 april 2011

What a day !

Idag har Micke legat hemma och tokkräkits och haft lite rännskita om man säger så.
Och feber!
Riktigt synd om honom!
Men ännu mera synd om lilla Mio som bajar bajar o bajar.
han har gråtit mkt och ojjar sig, kissat ytterst lite.
Jag blev så orolig så jag ringde till 1177.
Men till råd fick jag att fortsätta som jag gjort hittills!
Skulle blöjan vara torr till ikväll skulle jag åka in, men sen kissade han iaf,
inte mkt, men enligt sjukvårdsrådgivningen räckte det.
Inge feber har han, inga mer kräkningar, men så mkt diarrer så han har förbrukat 1,5 paket blöjor på 4 dagar!!!
Innan läggdax fick han i sig välling och mumsade i sin 3skivor finsk jaktkorv och såg såååå lycklig ut, älskade gos.

Jag och Emmie var iväg och handlade medans Mio sov runt lunch här hemma med kräk-Micke.
Och Emmie är pigg nu och aptiten är som aldrig förr!=)
I bilen satt hon och sjöng och sa flera ggr ; Emmie e glad mamma!!!
Lillsnorpan så glad när hon börjar bli sitt vanliga jag igen=)

Det här e typ 1a gången jag sätter mig idag på riktigt liksom,
så nu ska jag bara andas lite, ta en dusch och hoppas på en natt utan kräk o bajj.
Nattinatt

Inga kommentarer: