fredag 8 april 2011

Solo



Idag har det varit riktiga stormvindar ute,
men så himla skönt ändå, sol e GOTT!
Adde kom på en sak, det är ju dax för pollen nu, lr, det kanske är lite tidigt,
men han hade känt av det, så säkert är det pollen Emmie reagerar på???
Förra sommaren hade hon det tokjobbigt med rinnande ögon pga pollen.
Sen är hon snorig på det dådå.
Men vi har haft en glad dag,
påskpysslat lite, helghadlat och varit ute o lattjat o tränat på o cykla=)
Emmie tycker ruggigt synd om Mio som inte har nån cykel. *ler*
Idag sa Emmie till mig ; mamma, Emmie är en bebis?
- Neee, du är ju ingen bebis!
E- näää, men Emmie är mammas docka?
- Jaa, du ÄR min docka hjärtat!
E- Emmie är bäst?
- Är inte mamma bäst? frågade jag.
E- Neee, mamma e gammal!
WOOOOT? hahahahha
Ingen lördagsgodis för Emmie då! Haha

Micke är hos Adde och ölar.
Barnen somnade nöjda o glada typ vid 19.
Och jag jag har fastnat här o tryckt i mig alldeles för mkt gott,
så nu mår jag faktiskt lite illa!

Imon bitti är det jympa för Emmie.
Sen ska jag försöka hinna följa med Jessica på lite 'äventyr' =)

Trevlig helg alla söta!

Inga kommentarer: