onsdag 27 april 2011

Uschamej

Här går det då inge vidare.
Orolig natt, barnen vaknade 05, mellan 05-6.30 hade jag bytt 9 diarrer!!!!!
9 !!!!!!!!!!!!!
Jag hann bara tvätta o ta på blöjan så pruttade han igen, och man kan ju inte låta det vara heller för det FRÄTER och stackarn hade så ont i rumpisen så han trippade på tå och lät
ajajaj bajj, ajajaj bajj mamma bajj!

Älskade lillfinne!
Emmie som är piggare skrattade åt Mio och sa flera ggr ; Mamma, Mio pratar bajs!
Hur som, kl 10 somnade vi alla tre och sov nästan 3timmar! SHITPOMFRITT!
Men det behövdes!
På em var det dax igen, Mio fick ruggigt ont i magen, så pass ont att jag blev väldigt nervös och tänkte börja packa väskan för att åka in med honom,
men då kräktes han OCH bajsade och magontet släppte. Phuu!
Inget vill han äta, men han dricker BRA!
Får se hur natten blir och hur morgondagen blir,
men till helgen ska vi iaf vara friska för att få fira Valborg med våra
Örebrohjärtan. =)


Jenny, jag hejar på dej helahela tiden här, snart e bebis hos er!!!!! LOVLIIII !!!!!

2 kommentarer:

Eva sa...

Hoppas verkligen ni får vara friska snart!!! Inte lätt för er eller dom små. Som förälder hinner man liksom inte riktigt ladda batterier när det e sjukstuga! Massa Massa Kramar till er & Krya på er... <3

sina sa...

Tack gumman!
jag brukar tänka på att när de friska tiderna börjar för oss kommer det att vara som rena himmelriket=)
Oj vad mycket roligt vi kan hitta på då=) Kramar