söndag 3 april 2011

Seg söndag



Igår kväll o natten som var mådde jag såsåsåså skit,
MEN idag känns det bättre o lättare.
Dock har vi hållt oss hemma bara och dagen har gått med väldig fart iaf!
Jag har klippt barnen idag.
Mio satt som paralyserad o hojtade neee mamma neee mamma neee MAMMAAAAA!
Han var livrädd för hårtofsarna som ramlade ner från trimmern.
Älskade lilla gos!
Som tur är går det på 2min och raka sidorna på lilla fjun=)
Emmie ville så himla gärna att jag skulle köra trimmern på henne med men det fick bli saxen o toppa bara såklart=)
Lilla krull verkligen TJATAR om dagis helatiden och det sista hon sa innan hon slog igen sina stora bruna var mamma jag älskar dig, dagis imorgon!
Hehe

I början av nästa månad kommer min systerdotter, hennes sambo och 2 av mina systersöner till Sthlm över dagen.
Då passar vi såklart på att åka dit o mysa med alla!
Kanske kunde vi tom åka dagen innan om Loijsan & Joni orkar med att ha oss där?=)
Så ska Yasmine & Jonttu få bagaget fullt med bebiprylar som de ska få ärva efter våra.
Gåstol, hoppgunga, babysitter mm mm mm.
För de ska nämligen bli 3 i familjen i oktober.
Underbart underbart!!!!! =)

Hepp hepp, diska lite o vika ihop lite tvätt, sen glutta på tvn innan det är dax att sova igen!

4 kommentarer:

Lottha sa...

Sina, Sina, Sina - viiilka fina barn du har! Det är en fröjd att titta på gullungarna och det är en fröjd att kunna följa er vardag. :) Om dom får hälften utav din härliga personlighet så kommer dom långt! Hoppas att ni har haft en härlig helg trots seghet & trötthet. Stor kram!

sina sa...

Lottha!
HUR SÖT ÄR DU PÅ EN SKALA????
Tack hjärtat, nu gjorde du min dag!
Du är en guldgumma!!! <3

loijsan sa...

Ser att lilla mamma kanske lyssnade lite på tant loijsan o låter Emsans lockar vara fria haha ;))
<3

sina sa...

Aaa faktiskt min sköna,
här hemma iaf får lockarna vila lite=)=)
Vi saknar er så himla mycket min gumma !!! <3