lördag 23 april 2011

Påskafton då;)

Vi har haft en fin dag idag,
trots att barnen, lr mest Emmie då är känslig o gråtig o får springa på toa stup i kvarten.
Grannarna knackade på med varsit påskägg till barnen, så himla gulliga!
Jag blir helt varm!
Sen kom farfar på mat,
med sig hade han MASSVIS med påskgodis, påskägg och gossekaniner till barnen,
jag fick blommor och så en stor GOD tårta till fikat.
Em gick väldigt fort och vi försökte vara ute på baksidan en stund för lite frisk luft,
men lilla Emmie ville in när vi var ute, ut när vi var inne och så fortsatte det ett bra tag tills jag ledsnade på att springa framotillbaka.
Jag VET att man inte ska hålla på o dalta,
men det ÄR faktiskt synd om henne och jag ville bara att hon skulle vara nöjd och glad.
Jag var så himla sugen på att följa med Annica o Jennie ut på nån uteservering,
kikade igenom lite kläder tom, men när barnen hängde sig fast vid min tunika insåg jag att det inte skulle funka att gå ifrån JUST IDAG.
Så det får bli helt enkelt en annan gång !!!

Inga kommentarer: