fredag 22 april 2011

Krääk

Idag har inte Emmie kräkts MEN det kommer andra vägen istället,
stackars liten.
Och så ont i magen har hon.
Inte vill hon ha mat, inte ville hon ha innehållet i påskägget,
men boken som jag köpte blev hon Överlycklig för ;)
Men det mättar ju liksom inte hennes mage=/
Än så länge mår Micke bra och Mio kräktes bara 1 gång.
Men jag toooookkräkade för ett par timmar sen,
helt utan förvarning eller nåt illamående!
Jättekonstigt!
Nu mår jag helt ok, lite slö bara.
Så inte är det nån fara med den här familjen inte;)
Grannfrun plingade på dörren idag och lämnade wienerbrö´n som man gräddar själv.
Mumma! Dom är så himla söta!!!!
Hepp hepp, nu säger jag hej!

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Jag skulle precis skicka lösen till min blogg när jag insåg att jag inte hade någon mailadress att skicka det till, du kan lämna en kommentar i bloggen me den så kan jag skicka om du vill ha. Hoppas ni har en fin påsk! Kram.

sina sa...

Vill gärna ha!!!!
Leeah1978@hotmail.com
Massa kramar och glad påsk hjärtat